FAQ
Ile mam czasu, żeby zgłosić zwrot?
▼Wypełnij formularz zwrotu
Gdy zwrócisz produkt, możesz otrzymać zwrot pieniędzy lub wykorzystać kwotę na nowe zamówienie.
Uwaga: jeżeli zwracany produkt nosi ślady montażu i dokonacie Państwo zwrotu - kwota zwrotu może zostać obniżona nawet o 100%.
Jak zwrócić produkt?
▼Wypełnij online formularz zwrotu i dostarcz nam produkt. W następnych krokach pokażemy Ci, jak łatwo to zrobić!
- Wypełnij ten formularz zgłoszenia zwrotu.
- Odwiedź sklep lub wyślij paczkę
Masz na to 14 dni. Przyjdź do naszego sklepu w Libertowie na Górze Libertowskiej 50 lub skorzystaj z kreatora zwrotów i zwróć zamówienie w Paczkomacie - Zwrot pieniędzy na Twoje konto
Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę ze zwrotem, od razu Cię o tym poinformujemy. Pieniądze zazwyczaj zwracamy w ciągu około 1 dnia roboczego.
Adres do zwrotów:
ZWROTY securitysystem
Góra Libertowska 50,
30-444 Libertów
Koszt wysyłki zwracanego produktu ponosi klient. Opłata za dokonanie zwrotu Inpost przez kreator zwrotów to tylko 9,99 zł, przy czym nie musisz jej płacić- zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy za odesłany towar.
Najczęściej zadawane pytania
▼Koszt wysyłki zwracanego produktu ponosi klient. Możesz skorzystać z kreatora zwrotów i zwróć zamówienie w Paczkomacie. Opłata za dokonanie zwrotu Inpost to tylko 9,99 zł przy czym nie musisz jej płacić- zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy za odesłany towar.
Pamiętaj: maksymalne wymiary paczki Inpost to 41 × 38 × 64 cm, jeśli twoja paczka jest większa produkt odsyłasz na swój koszt. Możesz to zrobić dowolną firmą kurierską lub pocztą.
Uwaga: Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
Adres do zwrotów:
Sklep securitysystem,
Góra Libertowska 50,
30-444 Libertów
Mam już produkt kupiony w securitysystem.com.pl
▼Gdy zwracasz produkt, zapakuj do paczki:
- produkt, który zwracasz, w oryginalnym opakowaniu;
- wszystkie akcesoria, które były w zestawie;
- oryginał paragonu
- formularz zwrotu
REKLAMACJE w sklepie securitysystem.com.pl
Jak zareklamować produkt
▼Jeśli masz u nas konto, możesz złożyć reklamację bezpośrednio przez swoje konto i skorzystać z wysyłki, używając specjalnego kodu do paczkomatu. W przypadku braku konta, wystarczy pobrać formularz reklamacyjny z naszej strony. Produkt należy zapakować razem z formularzem oraz dowodem zakupu i odesłać do nas.
Wypełnij formularz reklamacji i dostarcz nam produkt. W następnych krokach pokażemy Ci, jak łatwo to zrobić!
- Wypełnij ten formularz zgłoszenia reklamacji.
- Odwiedź sklep lub wyślij paczkę
Przyjdź do naszego sklepu w Libertowie na Górze Libertowskiej 50, lub skorzystaj z kreatora reklamacji i nadaj produkt w Paczkomacie - Czekaj na kontakt
Będziemy na bieżąco informować Cię o postępie reklamacji, abyś wiedział, na jakim etapie znajduje się Twoja sprawa
Adres do reklamacji:
REKLAMACJE securitysystem
Góra Libertowska 50,
30-444 Libertów
Pytania dotyczące reklamacji
▼Przy składaniu reklamacji konieczne będzie wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura) i krótkiego opisu problemu. Jeśli produkt posiada gwarancję, dołącz także kartę gwarancyjną.
Przed wysłaniem produktu do reklamacji zaleca się jego wyczyszczenie, szczególnie jeśli chodzi o widoczne zabrudzenia, które mogą utrudnić ocenę stanu technicznego. Dzięki temu dział reklamacji łatwiej oceni rzeczywisty problem, a proces reklamacji może przebiec sprawniej.
Jeśli nie zgadzasz się z decyzją dotyczącą reklamacji, możesz złożyć ją ponownie. Ważne jest, aby w nowej reklamacji dokładnie wyjaśnić swoje zastrzeżenia i podać uzasadnienie swojego niezadowolenia. Ta reklamacja będzie traktowana jako druga, więc warto szczegółowo opisać, dlaczego uważasz, że decyzja powinna zostać zmieniona.